Fizetés és szállítás

Szállítással kapcsolatos kérdések

Küldeményeink a GLS futárszolgálattal kerülnek kiszállításra.

A futárszolgálattal rendelt csomagok házhoz szállítási díja előre fizetés esetén 1200 Ft, utánvét esetén 1600 Ft.

15.000 Ft feletti rendelés esetén mindkét esetben a szállítás ingyenes, utánvét esetén annak csupán 400 Ft-os költsége fizetendő.

A csomagok a rendelést követő 1-2 napon belül feladásra kerülnek. A szállítási idő pedig a feladást követően 1-3 munkanap.

Ha a már feladott csomag kiszállításával kapcsolatban kérdés merül fel, kérjük, közvetlenül a GLS honlapját (https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes), ill. ügyfélszolgálatát keressék meg, a feladás után ők tudnak a csomag sorsáról tájékoztatást adni. Az elérhetőségüket, illetve a feladott csomagazonosító számát a csomag feladásakor elküldik Önnek a rendeléskor megadott e-mail címre. A futárszolgálat adott munkanapokon 8 és 17 óra között való kiszállítást vállal. Ha szűkebb időtartamot szeretne tudni, az értesítő e-mailben kiküldött telefonszámon jelezheti közvetlenül a GLS-nek.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

1. Internetes bankkártyás fizetés a webáruházban. (Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard)

2. Futárnak készpénzzel vagy bankkártyával. (Utánvételes fizetés)

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal.

A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. 

A webáruházunk SSL tanúsítvánnyal rendelkezik. Az adatokat titkosítva kezeljük.

Az online bankkártyás fizetések a Stripe rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. 

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni.

Amennyiben a fizetési kísérlet során a tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code (CVC), a Visa esetében az ún. Card Verification Value (CVV) egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, amelynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. 

Az ún. CVC2 kódot, amely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

A „Verified by Visa” rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, amelynek segítségével azonosíthatják magukat az internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, amelynek segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestrokártyák jogosulatlan használata ellen. 

A rendszerünk minden esetben számlát állít ki a megrendeléséről, melyet e-mailben a vásárláskor megadott e-mail címre megküldünk. Amennyiben a számlát nem a regisztrált felhasználó nevére, hanem másik névre (pl. cégnévre) kéri, a Számlázási és szállítási adatok menüpontban adja hozzá a számlázási címet. Kérjük, rendelése során járjon el kellő gondossággal, mivel utólag már nincsen lehetőségünk a számlát más névre és címre kiállítani.